Fangirling Makes Me Laugh….lol


I really do get a laugh when people fangirl as they call it. one tweet and my twitter is flooded with responses! lol wow! Makes for good entertainment. What really makes me laugh is when they do this….. “asd;lfkasdfas;ldfkhsdf;lkdsjf;laskfh;dsflksha;dlfkjsdf.” LOL. I guess thats their way of saying HOLY BATMAN SHIT MOTHER FUCKING CHRIST CRABBYPATTIES. lol or something like that

SO not much going on lately. Been concentrating on my hockey skills lately. Got a Reebok SHK Flex 85 stick in while back. Also bought a new Bauer one. Dont really want to use an expensive stick like a Bauer on wood or concrete but the Reebok ones I got are cheap street hockey sticks so no biggie. Taped them up earlier. I like black tape because well I like black. Tomorrow the Kings play Stars. GO Kings! Was really good game earlier. Was watching the Blackhawks/Ducks game. Ducks pulled off the win. Gotta go for the Pacific Div team even though Im a full-blooded Kings fan.

So anyways yeah, fangirling makes me laugh BUT in a good way! I like to pick on them sometimes. Give em a hard time. Im sure they know im just being goofy with them. I think I got all of the special Katy Perry packages out. Well one left im sure those folks will enjoy receiving them. California Dreams Tour goodies!! =) I guess I should get off here now and go to sleep but I wont. Actually I slept part of the hockey game earlier because I had a bad headache. Now im awake. Bad decision to drink a big ass bottle of Chocolate milk but i was craving some. Im lactose intolerant so it fucks with my stomach. ehhhh yeah lol.

ok so im outta here. been screwing around with this free Kindle Fire I got a while back. barely took it out of the box. Its pretty damn cool. I mean its not full Android but im sure I could HACK it because well you know I love to hack my mobile devices! lol. Not sure if I like the Fire or the Nook Color. I have both as well as two other tablets. This is why I got rid of my netbook. As much as I loved that little maroon laptop I just had no need for it anymore. Im sure some teenager or something is enjoying it right now. lol. Im totally craving some mexican food. Actually I want to grab some Bosnian food. Thats some good stuff!! After finally trying some in Bosnia and well here in the USA I think its one of my favs right now

Advertisements

2 responses to “Fangirling Makes Me Laugh….lol

  1. twitter tags looks so gibberish to me 8))
    like, damn put one tag, not fucking 10

    I am glad U like Bosnian food, I really miss my mother food, but here in Germany really I cant complain that much. have everything I need. Found some very delicious jams/jelly/jellies for example-they taste like homemade, very very good.

    I bought some cevapcici/cevapi for microwave, dont think it will be that great like real, from grill, but it is a nice reminder 8))
    The great thing in Bosnia is that we can drink tap water/faucet water, without byuing it in stores. Our land is one of top 20 or 30 countries that have good water quality.

    I could drink chocolate milk all day long, I really dont know when to stop.

    Hit me up for that Bosnian translation!

  2. My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.

    I have always disliked the idea because of the costs.

    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type
    on a variety of websites for about a year and am
    anxious about switching to another platform. I have heard fantastic
    things about blogengine.net. Is there a way I can import all
    my wordpress content into it? Any help would
    be really appreciated!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s